خانه استراتژی


Most Hit
(زمان خواندن: 5 - 9 دقیقه)
Most Hit

تحلیل بازار مسکن و توسعه اقتصادی

تحلیل بازار مسکن

کارشناسان تحلیل بازار مسکن و توسعه اقتصادی اعتقاد دارند سرمایه‌گذاری در مسکن چه از راه خرید واحدهای مسکونی باشد و چه اجاره، سهم قابل توجهی از درآمدها و پس‌اندازهای خانوارها را به خود اختصاص می‌دهد. از طرف دیگر، مسکن در بودجه های عمومی نیز نقش پررنگی دارد. همچنین، ساخت مسکن از راه ایجاد مجموعه‌ای از اثرات اقتصادی مثبت ابزاری برای کاهش فقر محسوب می‌شود.

(زمان خواندن: 10 - 20 دقیقه)
Most Hit

آموزش مفاهیم بورس به زبان ساده و با مثال

آموزش مفاهیم بورس به زبان ساده و با مثال
بورس و داستان گاو‌های شیرده

حتما می‌دانید که در بورس، سهام شرکت‌ها (و البته اوراق بهادار دیگری مثل اخزا) معامله می‌شود. اما شاید به درستی ندانید که چرا یک سهم 80 تومان است و سهمی دیگر 17000 تومان. برای این که موضوع روشن شود، بحث را با یک مثال شروع می‌کنیم.

(زمان خواندن: 1 - 2 دقیقه)
Most Hit

سقف وام مسکن افزایش می‌یابد

وام مسکن

مدیرعامل بانک مسکن گفت: افزایش سقف وام مسکن در شورای پول و اعتبار در حال بررسی است و ظرف یک یا دو هفته آینده تصویب می‌شود.

(زمان خواندن: 3 - 5 دقیقه)
Most Hit

رسوب قیمت مسکن در تهران

قیمت مسکن

نشانه‌های دریافتی از بازار مسکن شهر تهران حاکی از آن است که بازه توهمات قیمتی به پایان رسیده و قیمت‌های پیشنهادی در حال نزدیک شدن به واقعیت است. از سوی دیگر نرخ‌های قطعی در مناطق پرتقاضا مقدار اندکی افزایش یافت.

(زمان خواندن: 2 - 4 دقیقه)
Most Hit

پیش‌بینی قیمت مسکن تا پایان سال 98

پیش‌بینی قیمت مسکن

یک کارشناس بازار مسکن با بیان این‌که تقاضای بالقوه‌ای برای خرید خانه در سطح کشور وجود دارد که از توان کافی برخوردار نیست، گفت: با توجه به افت شدید توان طرف تقاضا بسیار بعید است که افزایش نرخ سوخت تاثیری در قیمت مسکن ایجاد کند.

(زمان خواندن: 3 - 5 دقیقه)
Most Hit

کاهش قیمت مسکن در مناطق پرتقاضای تهران (+قیمت)

قیمت مسکن

قیمت مسکن در شش منطقه پرتقاضای شهر تهران که ۴۷ درصد معاملات را در بر می‌گیرد ۶.۲ درصد نسبت به شهریورماه کاهش پیدا کرد.

(زمان خواندن: 2 - 3 دقیقه)
Most Hit

آغاز خصوصی‌ سازی شرکت نفت سعودی/ بزرگ‌ترین خصوصی‌سازی‌های جهان کدامند؟

 

بازار سرمایه

آرامکو که در حال حاضر حدود 10 درصد نفت جهان را تولید می‌کند در سال 2018 میلادی عنوان سوده‌ده‌ ترین شرکت جهان را کسب کرد و با ثبت درآمد خالص 111 میلیارد دلاری بالاتر از شرکت اپل و سامسونگ قرار گرفت.

(زمان خواندن: 4 - 8 دقیقه)
Most Hit

عبور بازار بورس از دوران هیجان؛ چه درس هایی باید از این روزها بگیریم؟

بازار بورس

حالا اقتصاد ایران پس از گذر از یک التهاب 20 ماهه قدری آرام گرفته و عطش خرید در بازارها پایان پیدا کرده و حتی با این گوجه فرنگی 4000 تومانی خرید رب هم دیگر جذاب نیست.

(زمان خواندن: 2 - 3 دقیقه)
Most Hit

ارزانی مسکن متوقف شد / گرانی یک درصدی قیمت خانه / معاملات مسکن یک ماهه ۲۱ درصد افزایش یافت

 بازار مسکن

در حالی که سه بازار طلا، سکه طلا و دلار در مهر ماه روندی نزولی داشتند با انتشار کارنامه جدید بازار مسکن مشخص شد مسکن هم به مانند بازار سهام یک روند مثبت به خود گرفته است.

(زمان خواندن: 2 - 4 دقیقه)
Most Hit

افزایش ۱۷ درصدی معاملات بازار مسکن در مهرماه

معاملات بازار مسکنمعاملات بازار مسکن شهر تهران در مهرماه ۱۷ درصد نسبت به شهریورماه افزایش یافت. رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران با اعلام این خبر گفت: انتظار داریم با پایان یافتن محرم و صفر تعداد قراردادهای خرید و فروش مسکن افزایش پیدا کند اما افزایش قیمت نخواهیم داشت.

Back to top